keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Olo paranee

Hellurei,

mieli alkaa pikkuhiljaa kohota, olin vain niin pettynyt, kun en saanut toivomiani arvosanoja. Pallon kanssa ilman satulaa maastokävely, ja mummoni koiran Tompan kävelyttäminen olivat mieltä tyynnyttäviä tekemisiä. Autokin on pakattu huomista varten ja joskus 10 maissa lähdemme kohti Savonlinnaa. Loppuun vielä kuvia koirien kävelytys lenkiltä (kännykkälaatu).

Kauhukolmikko
(c) Minä

Hiirenkorvia
(c) Minä

Pate otti hiekkakylvyn
(c) Minä

Erikoisen värinen kivi
(c) Minä

Lehtiä pukkaa...
(c) Minä

Olen yksi onnellisista, jotka eivät kärsi näiden aiheuttamasta allergiasta...
(c) Minä

Todistusaineistoa ;)
(c) Minä

Puro
(c) Minä

Kääpäkaverukset
(c) Minä

Mummon pihavahdit, eivätkö ole ihania <3
(c) Minä





Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!