lauantai 12. marraskuuta 2011

Härnääviä rooleja, hirvipeijaisia ja hevostelua

Iltaa itse kullekin säädylle, vai mites se meni? Ensinnäkin pahoittelen, sillä videoprojekti meni mönkään, mutta yritän pelastaa sen edes jokseenkin kelvolliseksi. Jos sen sitten kehtais teille lykätä katsottavaksi... Katotaan onnistuuko.
   Ai että minua ärsyttää, sillä opettajat "buukkasivat" minut joulumuorin rooliin koulumme joulunäytelmään. Itse en asiasta pidä yhtään ja yrittäessäni kieltäytyä, ei sillä oikeastaan ollut vaikutusta. Mikä ihme siinä on, että aina joudun johonkin keittäjän, muorin tai muuten vanhan henkilön rooliin..? Miten minä muka vaikutan niin vanhalta vaikka olen kuitenkin muita luokkalaisiani vuoden nuorempi? No jos tämän yhden esityksen vielä kestää, niin sitten voi sanoa adios koko rakennukselle :D Ei minulla siis ole mitään opettajiani vastaan, he ovat superkivoja, mutta ärsyttää vain nämä roolit mitä minulle viskataan...
   No iloisempiin asioihin sitten. Ilmottauduin tänään kauden (siis Pallon ja Pulen) viimeisiin kisoihin Siilinjärvelle. Menen Pultilla 80cm ja 90cm, ja Pallolla 100cm. Näihin kisoihin on hyvä lopettaa, kun ovat suht lähellä ja tuttu paikka minne mennään (paitsi Pultille :D). Tulkaahan ihmiset ahkerasti katsomaan kisoja, esteillekin oli jo 100 ilmottautunutta, minä olin se sadas tyyppi. Koulupäivänäkin oli paljon porukkaa, ja veikkaan kisojen olevan kovalaatuiset, ovathan kyseessä kuitenkin Itä-Suomen ratsastuskoulumestaruudet. Sinne siis hyville kilpailijoille hyvä yleisö!
    Tänään menin kummatkin hepat, Pallolla maastoiltiin ja Pultilla koulua. Kumpanenkin oli supereita ja muutenkin mukavia ratsastaa. Huomenna olisi tarkoitus pitää estetreenit kummallekin, Pallolle yksittäisiä ja Pultille sitten pikkurata- ja yhden askeleen pysty-pysty-sarjaharjoituksia. Huomenna sitten niistä päivittelen, ja toivon mukaan olisi jonkinlaista kuvamateriaalia.
    Tossa reilu tunti sitten kotiuduin hirvipeijaisista, ja ai että oli hyvää ruokaa! Tänä vuonna oli poikkeuksellisesti hirvipaistia normaalin hirvikeiton sijaan, ja "nam nam" sanoi mun maha. Lisäksi oli superhyvää salaattia ja kasviksia (peruna+porkkana), niin mikäs siinä nauttiessa huippukokkien ruuista. Siinä ruuan jälkeen oli sitten arpaijaiset, joista voitettiin hirvenlihaa, että saadaan tehdä itse jotain herkkuruokaa... Mmmm, tässähän tulee taas nälkä :D
    No mun pitää nyt lähtee isänpäiväkakkua leipomaan, muistakaahan isiänne huomenna vaikka halauksella ja viettäkää hauska päivä yhdessä. Huomiseen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!