keskiviikko 7. syyskuuta 2011

Sisäistä rauhaa

Hei vaan ja ihanaa iltaa!
Tänään oli todellakin eka joogatunti sitten viime kevään, ja ai että tuntui hyvälle! Pitkään aikaan ei ole ollut näin tyyni ja rauhallinen olo. Lisäksi sain auki jumit, jotka ovat olleet takareisissäni jo monta viikkoa. Tuntuu siltä kuin maailma olisi yksi iso seikkailu, joka vain odottaa minun astuvan sille, eikä mikään voi estää minua! Stressi ylppäreistäkin katosi ikkunasta ulos, ja täytyy sanoa, ettei sen tarvitse tulla takaisin! Nyt tiedän, että kyllä minä osaan ja pystyn siellä ylppäreissä vastamaan sekä biologian että terveystiedon kysymyksiin, ja suoriutumaan kunnialla koko ruljanssista.
    Palloa olen nyt juoksuttanut parina päivänä liinassa, herra on ollut hieman jäykkä toiseen suuntaan, joten yritän niitä jumeja saada auki ennen vkolopun mestaruuksia :) Muuten Pallo on ollut oikea halinalle ja sellainen peruspositiivinen itsensä. Mun murunen <3
   Vitsit koiranpennut on sulosia! Mun mummolla ja ukilla on kääpiömäyriksen koiranpentu, ollut kohta 2 viikkoa, ja se on super suloinen! Nimeltään pikku vipeltäjä on Tom Jones, "Tomppa" kavereiden kesken, ja aivan ihana tapaus. Lupaan laittaa Tompastakin tänne kuvia jossain vaiheessa. Minun olisi tarkoitus tulevaisuudessa käyttää Tomppaa näyttelyissä, ja sitten joskus vuosien päästä, jos Tomppaa käytetään jalostuksessa, saan ensimmäisestä pentueesta valita itselleni pikku-Tompan... 

Siispä tulevaisuutta innolla odottaen ja syksystä nauttien!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!