tiistai 12. helmikuuta 2013

Sekalainen postaus

Hellurei ja hyvää laskiaista!
Toivottavasti olette syöneet paljon hernekeittoa ja laskiaispullia miljoona. Minä en, joten voitte herkutella munkin puolesta ihan luvan kanssa :)

Tähän postaukseen ei ollut oikein mitään varsinaista ideaa, ajattelin vain ilmoittaa, että olen vielä elossa ja laitella kännykästä joitain kuvia katsottavaksi. Paljonhan en itse kuvaa, kun siinä olen aika surkea, mutta joitain satunnaisotoksia voin teille aina välillä julkaista.


Pusu vauva-kääpiömäyris, Tomppa aikuinen mäyris
(mummon koira)

 Koulu on ollut yhtä tylsää kuin ennenkin. Pääsin kuitenkin fysikaalisen kemian ensimmäisen osan tentistä läpi. Hyvä minä! Vielä pitäis toisesta napsia n. 13 pistettä, niin saisin edes joitain opintopisteitä kerättyä. Kela tykkää varmaan mun opintomenestyksestä, ellen ala nyt petrata ja kunnolla.

kiinnostavia luentomatskuja..


lisää luentomatskuja
 
ajo-ohje eläinlääkärille

Lauantaina käytiin Pallon kanssa taas maneesilla hyppäämässä, siitä on jotain matskua mulla kamerassa, niitä pitää vielä laitella nätisti putkeen. Ai niin, muokkasin edellis kerran videota, katselkaahan se tällä kertaa äänen kanssa, pääsette nauramaan! Minä ainakin nauran siinä tietyssä kohdassa vieläkin joka kerta, kun sen katson, vaikka olen sen katsonut n. miljoona kertaa :D

Sunnuntaina käytiin kunnon laukkamaastossa hanki- ja mäkimaisemissa. Ja kyllä kaduttaa, etten ottanut suojalaseja mukaan. Laukassa piti pitää pää Pallon kaulaa vasten ja toivoa, ettei se säikähdä jotain ja jätä minua matkan varrelle. Silmiin sattui yksinkertaisesti lumihiutaleet liikaa, niitä tuli liian paljon, liian kovalla vauhdilla. No ei se mitään, meillä oli hauskaa ja pitkästä aikaa kunnon maastolenkki.

vähän jos pyrytti

tuol ois tarvinnu laskettelulasit, vaikka ei kuvasta kunnolla näykään


Alla video, jonka sain Miialta (siis Jymyn nykyiseltä omistajalta). Videolla Miia menee Pallolla 2010 kesällä omien arvioidensa mukaan jollain alkeistunnilla. Nauttikaa videosta!


Pallo ja Miia 2010 kesällä


P.S. Inhoan SRL:ää, kun se nostaa lisenssien hintoja.. Olen todella köyhä sen takia.. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!