perjantai 12. heinäkuuta 2013

Haaste

Hevonen joka...- haaste

Haasteen ideana on kertoa muille elämäsi hevosista. Vastaa kysymyksiin (ja perustele) sekä haasta yksi hevostyttö- tai poika haasteeseen. 
Kiitos haasteesta: 
http://hevosteluajaruokaa.blogspot.fi/!

Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin?
- Tädin poni Vilikki.

Ensimmäinen hevonen jolta putosin?
-Vilikki tai sitten Ville-poni.

Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen? 
-Apua... Peikkometsästä joku hevonen/poni.

Hevonen jota ikävöin eniten?
-Jymy.

(c) Mona 2009


Hulluin hevonen jolla olen mennyt?
- Jaa.. En koe yhdenkään hevosen olleen hullu.

Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut?
-Varmaan Salla, Survi tai Pallo.
Survi ja Salla



Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut?
- Vaikein... Täytyy sanoa että Pallo.

Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä?
- Jymyn, Sallan ja Ipalinan (shettis vuosien takaa).


Ensimmäinen lempiponi?
-Ipalina <3 Ihan paras shettis ikinä!

Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten?
- Jymy ja Pallo. En voi valita vaan yhtä, sillä oon molempien kanssa kehittynyt omalla tavallani tosi paljon. 


Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä?
- Kaikkia mahdollisia :D

Uusin hevostuttavuus?
- Maanantaina tulee tutustutta Roni-heppaan.


Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni?
Pallo 140cm.

Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti?
- Apua... Tosi monella on ollut, mutta ehkä kuitenkin Pallolla, sen kanssa on helpoin verrata kehitystä.

 Hevonen jolta olen tippunut pahiten?
- Elli-ponilla mursin solisluuni tullessani kuperkeikalla alas maastossa.

Yritteliäinen hevonen jolla olen ratsastanut?
- Apua tääkin on tosi vaikea, sillä ei ole vielä tullut vastaan yhtään hevosta joka ei olisi yrittänyt parastaan. Mutta ehkä tähänkin sanon Pallon sillä se kyllä pelastaa miut niin usein <3

(c) äiti





Hauskin hevonen jolla olen mennyt?
- Voi ei tähänkin voisin nimetä miljoona.. Mut sanon Pallon, Jymyn ja Pultin. Kaikilla niillä olen kokenut uskomattomia riemunhetkiä :)
(c) Miia



Hevonen jolla on ihanimmat askeleet?
- Mmm... tähänki voisin nimetä monta mutta muun muassa Pultti, Niksu, Donna ja Salla. Äh, sanon suoraan että kaikki joilla olen mennyt :D

 
 Pienin hevonen/poni jolla olen ratsastanut? 
- Ipalina 93cm tais olla.

 Suurin hevonen jolla olen ratsastanut?
- Kalle 180cm

Itsepäisin hevonen/poni jolla olen ratsastanut?
- Heh.. Ei taida olla vielä tullut vastaan mua itsepäisempää hevosta :D 


Hevonen jonka haluaisin omaksi?
- Mulla on paras ja rakkain jo, mutta tulevaisuudessa haluaisin joko Salla-suokilta orivarsan mieluiten kimon, kuten Salla tai sitten mustan suokkiorivarsan.

Elämäni tärkein hevonen?
- Jymy ja Pallo. Kaikki ovat omalla tavallaan tärkeitä, mutta kyllä nyt laitan nämä kaksi ainoastaan tähän, sillä ei ole tämän kaksikon voittanutta. <3
(c) Miia
(c) äiti

Haastan Miian sekä Lauran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!