keskiviikko 9. lokakuuta 2013

Vihdoinkin postausta!

Hei, ja anteeksi! On vähän jäänyt näiden postausten tekeminen, mutta yritän taas parantaa tapani asiassa. Tällä hetkellä minulla on vain niin monta rautaa tulessa, että pakosti on jokin vähemmän tärkeä jätettävä erittäin vähälle ajalle. Lisäksi aloitin tänään vielä autokoulun kakkosvaiheen, mutta siitä lisää sitten myöhemmin. 

Kävin tosiaan viime viikolla torstaina ja perjantaina ratsastamassa Vilin ja Mistyn + Artun ekana päivänä.

Vilin kanssa treenattiin peruskouluhommia, torstaina Vili oli tosi kiva ratsastaa ja kuunteli hyvin, mutta perjantaina ei ois huvittanut lainkaan tehdä töitä... Niin ne hevosten tuulet muuttuu. Mutta silti oli poniski laitettava töihin, ja treenattiinkin väistöjä, etu- ja takaosakäännöksiä. Huomasi kuinka Vilin aivot raksuttivat aina noissa käännöksissä, että kuinkas ne jalat tuleekaan laittaa, mutta hienosti ne sitten lopussa jo menivät.
(c) Emma

Misty oli torstaina hurjan vauhdikas, mutta parani loppua kohden. Perjantaina Misty oli aivan super! Se oli niin unelma ratsastaa kuin voi olla, ja ai että esitti hienot laukat, parhaimmat tähän mennessä! Teki oikein mieli pistellä menemään monta tuntia, kun tuntui heppa niin hyvältä, mutta paras palkinto on lopettaa ajoissa, kun heppa vielä on hyvän tuntuinen.
(c) Emma


Kysyinkin teiltä viime postauksessa, että mitä muutosta ajattelette olevan elämääni tulossa, ja monikin sen arvasi (ja osa ilmaisi erittäin törkeästi); muutto Joensuuhun. Käytiin torstai-iltana kirjoittamassa vuokrasopimus aivan ihanasta rivitalon päätykaksiosta, joten nyt siitä uskaltaa jo puhua. Ensi kuusta alkaen olen sitten virallisesti Joensuulainen, vitsi miten kivaa!

Aiemminhan minun oli tarkoitus mennä Joensuuhun takaisin aikaisintaan vuodenvaihteessa, mutta nyt elämä vain meni siihen pisteeseen, että lähtö tuli aikaisemmin. Varsinkin kun löysin Pallolle täydellisen tallipaikan, ja varsinkin kun saatiin tuo asunto, niin tuntuu että minun on tarkoitus mennä takaisin sinne jo nyt. Se on vain sellainen jännä tunne, että nyt tämän on tarkoitus tapahtua, vähän kuin nyt jos koskaan. En tiedä ymmärrättekö selitystäni, mutta näin nyt kävi :)

Syksyn värit <3
(c) minä

Hepojen herkkuja
(c) minä

Mutta voi apua miten paljon mulla on pakattavaa... Mullahan on täällä Kuopiossa 19 neliön kokoinen huone, niin voitte uskoa että siihen mahtuu tavaraa, ja sen päälle on vielä heppatavarat + Pallon tavarat.... Voi APUA!! Olen kyllä katsellut tuossa jo vaatteita sen verran, että mitkä laitan kirpparille myyntiin, ja sama pitäisi tehdä tälle tavaramäärälle. Kaikista vaikeinta on päättää, uskokaa tai älkää, leikkihevosteni kohtalosta. Kyllä, luitte oikein.. My little ponyista ja muista leikkihepoista, joita olen kerännyt pienestä pitäen.... Ne vain ovat olleet niin tärkeitä ja suuri osa mun lapsuutta, että tuntuu kamalalta edes ajatus luopua niistä... Tuomas sanoi, että tottakai otan ne mukaan, mutta toisaalta ne tuntuvat niin lapsellisilta... Tietysti voisihan ne pakata laatikkoon ja viedä unohtumaan johonkin varastoistamme, mutta se tuntuu julmalta niitä kohtaan.. Joo, Ansku 6 vee täällä moi :)

Heppaset syyssäässä, tätä näkymää ei pitkään enää ole....
(c) minä

Lisäksi meillä on joistain huonekaluista luopuminen edessä, sekä mulla että Tuomaksella, ja niistäkin pitäis alkaa pikkuhiljaa päästä eroon. Ei tässä ole enää kuitenkaan kuin kolme viikkoa ja muutto on edessä. Herranjestas! Oikeasti vain kolme viikkoa?!? Jes! Ja vielä ois myös paljon hankittavaa, esim. joitain kodinkoneita, mm. pyykkikone ja sähkövatkain.

Vielä jaksaavat dahliat kukkia näin myöhään
(c) minä

Kooootkotkotkoootkot
(c) minä
Sitten asiasta ihan kukkaruukkuun, kävin juurikin torstaina ostamassa itselleni sormuksen. Näin tuon sormuksen noin kuukausi sitten Kultajousen ikkunassa, ja ihastuin siihen jo silloin. Silloin oli vain niin paljon muita kuluja Pallon kipulääkkeistä ja lääketarvikkeista, niin en raaskinut tuota ostaa. Mutta nyt se oli vielä 10€ alennuksessa, niin minun oli vain pakko saada se :D

Ihanainen Infinity-sormukseni
Pahoittelut kännykkälaadusta

Lisäksi tilasin eräältä koruntekijältä tälläiset ihanat pöllökorvikset. Kun näin nuo korvikset kuvassa, niin minun oli vain pakko saada nuo :D Olen ihan hulluna kaikkeen pöllötavaraan, ei ole vaikea arvata miksi :D Kävin yksi päivä ostamassa Suomalaisesta Kirjakaupasta pari vihkoa ja muuta kivaa, niin sain hädin tuskin jätettyä hyllyyn pöllölyijykynät ja -pyyhekumit.. Ne oli vaan niin suloiset <3

Hihii pikku-pöllöt <3

Kokeilen tehdä tuosta autokoulun kakkosvaiheesta postauksen perjantaina, kun se loppuu. Vastatkaahan sivupalkissa olevaan kyselyyn toivepostauksesta :)

4 kommenttia:

  1. Saanko kysyä, minne päin Pallo muuttaa? :)
    t. ex-joensuulainen joka edelleen pitää kaupunkia kotikaupunkinaan vaikka ei ole siellä viiteen vuoteen asunut

    VastaaPoista
  2. Voi voi,jos joku kommentoi jotain negatiivistä niin heti menee poistoon. Olet kyllä todellakin 6-vuotiaan tasolla.

    VastaaPoista
  3. Sut on haastettu :)
    http://miiajaniksu.blogspot.fi/2013/10/haastetta.html

    VastaaPoista

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!