maanantai 30. huhtikuuta 2012

Yllätyskisat

 Hei vaan :)

Vapun suunnitelmat muuttuivat hieman meidän osalta. Lauantaina ja sunnuntaina meidän piti käydä maneesilla, mutta kävimme siellä vain lauantaina. Sunnuntaina menin sitten koulua kentällämme pitkästä aikaa, ja huhhuh että on taas opettelemista siinä ravissa istumisessa, voi mun vatsalihaksia...

Tänään juoksutin Pallon aamulla liinassa + kävelytin 30 min samalla, kun mun kaveri meni Survilla esteitä. Kävin itsekin Survin selässä parin hypyn ajan, ja kyllä muori 20 vee nosti koipensa erittäin mallikkaasti esteiden yli. Kävin sitten kaverin hepan selässä ihan ex tempore nyt iltasella, kun kaveri eka harjoitteli koulurataa ja sitten hypättiin vähän.

Mutta tämä päivä meni aika lailla veden äärellä, kun päivällä käytiin Löytynlohella kalastamassa pari lohta ja katsomassa koskea siinä ihan lähellä.


Koski
(c) Minä

Koski
(c) Minä

Koski
(c) Minä
3,3 kg lohi
(c) Minä


Patea hyppyytettiin eilen :)
(c) Miia Keinänen



Sitten sain kaverilta kuulla, olikohan se lauantaina, että paikallisessa ratsastuskoulussa on ti 1.5. koulukisat, ja siellä on KN Special, minkä olen aikonut mennä Nerkoon seurakoulukisoissa. No siitähän mä innostuin, että mennään sinne Ratsunaiseen kokeilemaan mitä Pallo sanoo pitkästä aikaa kouluaitojen sisäpuolella olemisesta ja miten suostuu rentoutumaan siellä. Eli yllätys yllätys, me mennäänkin huomenna koulukisoihin...
(Huomenna tai keskiviikkona sitten siitä postausta tulossa.)
Pitäkäähän meille peukkuja huomiselle radalle.

                                                             Ensi kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!