torstai 28. kesäkuuta 2012

Shokki, shokki, shokki

Voi että, mä en tiedä mitä ajatella tai tehdä...

Olin jo "luopunut toivosta", että pääsisin tänä vuonna johonkin kouluun sisään. Eilen sitten postiluukkuun kolahti paksu kirje Itä-Suomen yliopistosta, joka alkaa näin:

"Saarti Annaroosa .... Sinut on hyväksytty opiskelijaksi syyslukukauden 2012 alusta lukien."

Eli mä pääsinkin kouluun ja aikamoinen shokki tämä on, sillä olin jo suunnitellut elämäni vuoden eteenpäin. Ja nyt kaikki menee ihan uusiksi alkaen hevosesta, omasta asumisesta, työpaikasta.... Tällä hetkellä en ole asiasta maailman innostunein ihminen, sillä olen eräänlainen kotihiiri enkä pidä kotoa lähtemisestä. Nyt minun pitäisi muuttaa toiseen kaupunkiin, kokonaan uuteen ympäristöön tuntemattomien ihmisten ympäröimäksi. Ei kiitos (tällä hetkellä)...

Toisaalta olen innoissani mahdollisuudesta, varsinkin, kun en uskonut pääseväni minnekään sisään. Enköhän minä selviä, kunhan saan vain kaikki asiat järjestykseen. Taidankin lähteä asunnon metsästykseen, joten ensi kertaan (silloin lauantain kenttätreeneistä postaus)!

8 kommenttia:

  1. Mitä pääsit opiskelemaan ja minne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä tällä hetkellä en kerro minne menen, mutta sen verran voin sanoa, että sinne minne hainkin :)

      Poista
  2. No nii, hei tsemiä ja mää tuun kylään joka viikonloppu jos ei muute :D Ja onnee vielä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuu vaan, ainut että tulen takaisin Kuopioon aina vkolopuiksi :D

      Poista
    2. No eihä se haittaa kun mulla on nelipäiväset kouluviikot ;)

      Poista
  3. Haastoin siut miun blogissa :)

    http://miiajajymy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Onnea opiskelupaikasta ja tsemppiä! Uuteen ja pelottavaan hyppääminen kannattaa välillä. Ja kyllä ne kaikki käytännön asiat järjestyy. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Välillä pitää poistua mukavuusalueeltaan oppiakseen uutta :)

      Poista

Jätähän tänne terveisesi asiallisesti ja hyvää mieltä ylläpitäen :)
Jos et halua laittaa palautettasi tänne, niin voit viskata sen sähköpostiin annaroosa.saarti@gmail.com. Kiitos kommentistasi!